Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe geraak ik van die Spyware Protection af?

op mijn pc staat een icoontje met spyware protection. sinds daarnet krijg ik elke vijf minuten de luidruchtige waarschuwing dat er iets aan de hand is, en dat ik dus iets moet kopen om dit te verhelpen. Nochtans heb ik een ander spywareprogramma geïnstalleerd.
Nu zou ik die spyware graag verwijderen, maar deze is nergens te vinden. ik krijg ook geen "eigenschappen" met mijn rechtmuisknop. het is echt griezelig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
678
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel dat ik het programma "Spyware protection" wil verwijderen. Uiteraard ook de spyware, maar dat is van tweede orde.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Doe een systeemherstel!
Heb dit probleem ook al meerdere malen gehad, tot vervelens toe.
Je kunt weinig beginnen.
Daarom zou ik als ik jou was een systeemherstel doen, welk je kunt doen door;

- Start --> Alle Programma's --> Bureau Accessoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Al eens gekeken onder programma's en onderdelen in het cofiguratiescherm
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
het is een virus, bij de link kan je een programma downloaden die het kan verwijderen.
als het niet lukt moet je de computer in veilige modus opstarten en dan nog een keer proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moet je snel oplossen want dit is niet zo fijn voor je pc!!!
Dus wat gaan we doen poging één is simpel
1.Ga naar start (uitvoeren)
2.typ in uitvoeren (msconfig.exe)
3.klik op (opstarten)
en daar zou die ergens tussen moeten staan ik weet zo niet hoe het programma heet maar als je het tussen de lijst ziet uit vinken en computer opnieuw opstarten! suc6!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Ik raad je aan om een degelijke firewall (online armor), te installeren, nadat je spyware hebt verwijderd van je pc !

Vervolgens terug opstarten en deze software downloaden. Online Armor is een krachtige firewall in combinatie met Spybot (Search and Destroy), kan er niet veel meer mis gaan !

Als antvirusprogramma kan ik je zeker AVG aanbevelen !

Voor meer info zie hieronder de bijgevoegde linken !

Veel succes !

Mvg,

Karel8158
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding