Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik een virus?

Ik heb een bestand op mijn bureaublad: Vice_City_Play.iso , dat is een bestand dat ik zelf heb gemaakt van de GTA : Vice City cd, maar als ik het bestand probeer te verplaatsen/verwijderen dan krijg ik: Kan het bestand: "Vice_City_Play.iso" niet verwijderen omdat het is geopend in System. Help?

Toegevoegd na 7 minuten:
Nadat ik hem opnieuw opstart, zit hij nog vast in System.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem niet gemount of geopend in Magic Iso..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Roep taakbeheer op en ga naar processen, als er iets dergelijks van vice city bijzit, beeindig dat proces dan met taakbeheer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vaak is het nog in gebruik. Windows opnieuw opstarten helpt meestal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit power iso af ( of wat je ook gebruikt) haal het eventueel van je virtuele schijf af.
en kijk anders bij taakbeheer of het daar nog actief is.
als laatste start je pc op in vijlige modus. dan is het zeker niet meer actief:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hem waarschijnlijk nog open staan in een virtuele drive. 'unmount' de image eerst, daarna kan je hem kopieren/verplaatsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met het programma "unlocker" kun je dit soort dingen oplossen. Als je iets wilt verwijderen, maar het lukt niet, kan unlocker aangeven welke processen het bestand gebruiken, en deze voor je afsluiten
download unlocker hier:
http://filehippo.com/download_unlocker/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding