is het een virus

ik ben zonder dat ik het weet mail aan het verzenden
ik zou zogenaamd een beoordeling hebben gegeven op een foto
wie weet hoe ik dit kan stoppen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De link die in de het mailtje staat is op zich geen virus. Maar als er eenmaal op die link geklikt wordt, ga je automatisch naar de site achter de link. En in de broncode van de site kan wel een virus schuilen. Dit kán een 'gevaarlijke' virus zijn, maar het kan ook een virus zijn met minder impact wat betreft de schade op je pc.

Wat je hier tegen kunt doen is bijvoorbeeld, je wachtwoord veranderen en de geschiedenis van je browser verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken het, ik ben de ontvanger van dat soort mailtjes. Geen idee of ik ze ook verstuur, nog niets over gehoord. Ik denk niet zozeer dat het virus is, maar ordinaire spam
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een mailtje van iemand ontvangen van 1 van je contacten die die niet verstuurd heeft. Als je dan op zo'n link klikt, heb je het virus ook. Volgens mij gaat het virus in je mail zitten, en niet op je computer. Iedereen heeft hier last van, ik ook. Dus je bent niet de enige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een soort msn virus, als je die link opent dan ga je die aan je contact personen versturen terwijl jij dat niet verstuurd. Maar het is niet echt een virus dat die bij joun computer komt.

dat gebeurt ook soms bij mij.