Ze worden gemaakt door mensen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mensen die virussen maken willen daar zelf profijt van hebben door bijvoorbeeld doormiddel van spyware te kijken wat je doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wachtwoorden kraken, winnen, je persoonlijke gegevens ontfutselen waarmee ze bijvoorbeeld geld kunnen stelen van je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat jij als eerste antwoorden natuurlijk! :)

Andere antwoorden (2)

Je hebt van die aardige mensen die de virussen maken om ons bezig te houden en te pesten en hopen dat je niet meer op internet kan of om je software te ontregelen.
12 jaar geleden
Veel mensen zijn er voor uit om schadelijke software te maken om mensen hun computers te gebruiken en een groot netwerk van mensen hun computers op te starten en ze allemaal tegelijk te laten aanvallen op een grote site zoals een bankieren site of de site van de gemeente Mensen bouwen virussen om bankrekeningen te achterhalen maar een groot deel van de virus makers zijn jongeren die zich vervelen