Er zijn eigenlijk geen ernstige gevolgen na het jailbreaken van een iPod Touch of iPhone. Je hebt er eigenlijk alleen maar voordelen aan bijv. het verkrijgen van gratis apps, Simlockvrij maken (bij iPhone), mooie thema's, andere sliders en er zijn nog veel meer dingen die aan te passen zijn. Als je je iPod hebt gejailbreakt met bijvoorbeeld Greenpois0n.com (is wel de makkelijkste en snelste) raad ik je aan om bij Cydia de programma's "Winterboard" (voor het instellen van Thema's) en "Installous" te installeren. Voor het installeren van Installous moet je in het beginscherm van Cydia op more sources klikken en de hackulo.us source installeren dan kun je Installous vinden in de zoekfunctie van Cydia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

voor zover ik weet zijn er geen ernstige onomkeerbare gevolgenen.
Zie artikel wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_(IOS)

Er zijn in geen onomkeerbare risico’s verbonden aan het jailbreaken van een iPhone of iPod touch. Het gedeelte van de apparatuur waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden door te herstellen naar een officiële firmware van Apple. Het uitvoeren van een jailbreak doet volgens Apple de fabrieksgarantie vervallen, maar Apple kan zich niet onttrekken aan regels inzake de wettelijke garantie. In de praktijk heeft deze juridische kwestie minder waarde; aangezien eventuele hardwarematige problemen niet het gevolg zullen zijn van de jailbreak en softwarematige problemen opgelost kunnen worden door te herstellen naar een officiële (of custom) firmware. Daarnaast blijft het nog steeds mogelijk om via de App Store de gebruikelijke toepassingen te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ipod touch niets..kijk het ergste is dat er een aantal bestanden verloren gaan, maar die heb je 9 vd 10x toch gebackupt.

de meest makkelijke methode om te jailbreaken is greenpoison.com..echt binnen 2 tellen klaar. cydia updaten en installous eropzetten. klaar.
Bronnen: