is er een goed programma om de maximale tijd in te stellen dat je kinderen op de computer zitten?

Toegevoegd na 48 minuten:
heb trouwens windows xp op deze computer staan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

timeslot lijkt me een goede toepassing voor u.
http://www.freeonline.be/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=1021&ttitle=Timeslot%201.10

lees de informatie op de pagina van toegevoegde link.

Toegevoegd na 10 minuten:
Zorg er overigens wel voor dat ieder kind met een eigen account inlogt (restricted user), anders zetten ze dit tooltje met msconfig zo uit, als ze een beetje handig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de website veilig online kwam ik een handleiding tegen om met Windows 7 het ouderlijk toezicht in te stellen. Kan je de tijden instellen wanneer iemand de pc mag gebruiken, wat voor soort sites ze mogen bekijken, welke programma's/spellen ze mogen spelen. Ook heeft deze site een eigen forum.

Site: http://www.veiligonline.info

Link in bron is het document om toezicht in te stellen