Weet iemand, waar ik de wink voor msn met die middelvinger omhoog vandaan kan halen?

Een jaar of 5 geleden, zat deze nog standaard in het msn pakket, maar ik kan deze nergens meer vinden. Ik zou hem heel graag weer willen hebben. Weet iemand waar ik deze wink nog vandaan kan halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hieronder kunt u een zip-bestand downloaden met Wink-installer en 16 gratis winks. Het telelinks-wink pakket bevat volgende winks: wegwezen, van mij, tranen-wink, monkeyplaying, MIDDELVINGER-WINK, liefdesbrief, harten, hallo, gotta-pee, congrats, bye-wink, burp, big-scare, auto en angry monster.

Klik hier om de winks te downloaden (0,9 Mb, gescand met AVG)

Hoe deze winks installeren?
- Open het zipbestand en extract alle bestanden in een map
- Ga naar de map en open het bestand "w&madder new winks.exe"
- Klik op 'browse' en selecteer een wink uit de map waar je deze hebt geëxtract.
- Klik op "Add this to msn"
- Indien u een beveiligingsmelding krijgt, kies voor blokkering opheffen
- Start Windows Live messenger: de nieuwe wink is toegevoegd!

Mocht dit de goede wink niet zijn, kan je verderzoeken op google met trefwoorden "winks middelvinger"

http://www.google.com/search?hl=nl&&sa=X&ei=-n_DTLLrKYfqObibudEL&ved=0CB4QBSgA&q=winks+middelvinger&spell=1

Succes.