wat te doen als office nog niet is verlopen maar je geen licensie meer hebt?

Hallo,

Ik heb nog office tegoed tot 24 Augustus 2014 alleen nu werkt het opeens niet meer. Zodra ik iets wil bewerken of een nieuw document wil maken staat er bovenaan Product Zonder Licensie. Dit terwijl ik de echte versie heb van office. Het gaat hier om: Microsoft office 365 voor thuisgebruik premium. Hopelijk kunnen jullie me helpen :D

Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als het goed is heb je een cd gekocht of online
CD : op je cd staat een licensie code.
Online : login op je office account en ga naar mijn producten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je versie op trial staat.

Als je word open hebt, klik dan op het office-logo links en kies voor help.
Kijk daar of je de optie ''productcode wijzigen'' ziet staan. Als wel, dan daar even op klikken.

Mocht het opnieuw invoeren niet lukken.. Zou je als laatste optie de herinstallatie kunnen proberen zodat je de licentie opnieuw kan invoeren.