Kent iemand software om manga of chibi mee te leren tekenen op pc?

Ik wil graag anime en/of manga leren tekenen via mijn Windows laptop.
(Het liefst via een soort van Art Academy concept, zoals op de DS game.) Maar ik kan er geen software voor vinden. Het liefste wil ik het gebruiken met mijn Wacom Intuos Draw tablet. Als iemand software kent laat mij dat dan a.u.b. weten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
7 jaar geleden
Als je met tablet wilt tekenen, zou ik voor iets als Photoshop gaan, die heeft opties voor drukgevoeligheid enzo

Antwoorden (1)

De stijl is totaal irrelevant voor de software. Je neemt gewoon Paint.net, GIMP of Photoshop. Leren kan je doen via youtube tutorials. Zowel de software als de stijl.

Toegevoegd na 30 seconden:
Dus nee niemand kent die software omdat die niet bestaat.