E-mail wordt standaard in platte tekst ontvangen ipv. HTML hoe aan te passen?

Ik krijg een e-mail op de ene account in platte tekst binnen, terwijl ik het op een ander adres wel in HTML binnenkrijg?

Via webmail krijg ik beide in HTML binnen, hoe kan ik HTML ontvangen binnen outlook instellen?

Toegevoegd na 11 minuten:
kan het worden tegengehouden door provider?
Maar het wordt wel in HTML afgeleverd in de webmail.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Normaal kun je dit aanpassen bij de instellingen, daar dien je HTML aan te vinken Toegevoegd na 7 minuten: Die instellingen worden niet tegen gehouden door je provider. Welk programma gebruik je precies om je mail binnen te halen? Toegevoegd na 11 minuten: Ga naar extra kies opties en klik op het blad e-mail indeling berichtindeling op HTML zetten en het is opgelost

Dat kan je instellen in jouw mail programma. Hangt dus van het programma af waar je jouw mail mee leest.

Emails die je ONTVANGT hebben het formaat zoals ingesteld door de verzender. Jouw instellingen doen daar niet toe. Jouw email programma kan de platte tekst natuurlijk laten converteren naar rich text of eventueel naar HTML, maar dat moet kunnen in jouw browser. Ik dacht dat Firefox, dat niet automatisch doet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100