Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat was dit oude pc-spel?

Ik heb midden jaren negentig vaak een schietspel gespeeld, maar ik kan maar niet op de naam komen. Ik weet dat het een soort oefensschietpel was in Western stijl. In één van de rondes had je drie lopende banden boven elkaar met verschillende voorwerpen er op. Deze moest je er van af schieten en dan reageerden ze soms door een andere kleur te krijgen, ook kreeg je verschillende bonussen/punten voor de verschillende voorwerpen. Daarnaast ging de bovenste lopende band sneller en het was dus moeilijker om daar dingen van af te schieten in vergelijking tot de onderste lopende band. De finale was altijd een plaatje van een saloon en dan kwamen er van achter ramen en tonnen boeven en gewone onschuldige mensen te voorschijn, het was dan de bedoeling om alleen de boeven te raken, hier kreeg je dan ook weer punten voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
431

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

haha, dit spel kan ik me nog wel herinneren. speelde het veel op MS_DOS ~ het spel heet 'Shooting Gallery'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding