Als je een disk met dlc wilt installeren op een xbox 360 hard drive, heb je dan xbox live nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als de dlc al op de disk staat heb je geen xbox live nodig. Als op de disk alleen een code staat om de dlc gratis te kunnen downloaden heb je wel xbox live nodig. Vaak staat in de handleiding hoe je de bijgeleverde dlc moet installeren. Als je die niet kan inzien, omdat de game bv in de winkel ligt, zou je het aan de medewerker in de winkel kunnen vragen.