Werkt installous al voor de ipad 2 jailbreak?

Als ik een app wil downloaden in installous komt er alleen launch at the appstore te staan, moet ik iets doen zodat ik apps wel kan downloaden of zijn de servers misschien tijdelijk overbelast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb hem ook gejailbreakt en bij mij doet hij het gewoon probeer de jailbreak opnieuw uit te voeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit gebeurt wel eens, en het heeft inderdaad met de servers te maken. Probeer het dus later opnieuw.