Msn vraagje?

ik heb bij de emoticons van dat poppetje met de tong uit de mond, ineens een ander emoticon te staan.
Deze staat vast bij de favorieten!
ik kan hem niet meer vervangen oid. weet iemand hoe ik die eruit krijg ?
of moet ik msn opnieuw instaleren etc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het is een prongeluken verzeting je kan even afmelden en weer aan melden en kijk anders bij mijn emoties of dat die daar tussen staat :p en probeer hem te verschuiven veel suc6 hoop voor je dat het zo lukt man
respect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Respect??
Als het goed is staan de emoticons in een eigen mapje. bij mij (windows 7) is dat C://program files / windows live/ windows live messenger / emoticons.

maar dat is omdat ik die map zelf aangemaakt heb. Toch staan jouw emoticons ook ergens. Als je de home map hebt gevonden, kun je ze als het goed is gewoon wijzigen en aanpassen.