HTC DESIRE synct niet de Gmail contacten ?

HTC DESIRE synct wel G-mail en G-agenda , maar niet de G-contacten .
Outlook Contacten synct wel probleemloos .
Ik werk met de nieuwste updates voor zowel Desire , HTC Sync en voor de PC ( Win XP sp3 ) .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ga bij instellingen is naar Synchroniseren? Of ergens (weet niet precies hoe het is by HTC Desire) waar je je GMAIL kan instellen?

Daar moet je op je gmail account klikken en kijken of Contacten wel is aangevinkt.

Als dat wel zo is; het nog steeds niet werkt,
ga naar je contactenlijst. Doe menu en kies voor iets dergelijks als filter, of contactenlijst.
Kies voor Google/Email contacten.
OF alle contacten.

Er bestaan namelijk filters waarbij je alleen je SIM contacten ziet, niet je Email/Gmail contacten. Die filter moet je dus uitzetten doormiddel van de filter/contactenboek op Email of Gmail, of op Alle te zetten.

Als dat ook niet werkt,

check je instellingen op je Gmail of die ook goed staan.

Als alles goed staan en dus bovenstaande niet werkt, probeer is een fabrieksherstel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackvibes bedankt.
Terug gelukkige gebruiker van Desire.
Prettig verlof toegewenst.
mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, geen enkel probleem!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je .
Ik synchroniseer deze Gmail-contacten via WiFi ; plus agenda en mails . Is het mogelijk dat de router slecht werkt ? Sommige Gmails verschijnen wel in mijn smartphone ( android ) maar niet als ik Gmail op mijn vaste PC open .
Ik vind dit eigenaardig .
Vriendelijke groet.