Moet ik programma's Wegschrijven met software manager of gewoon de hele map waar het Bevindt delete heeftdat nadelige gevolgen?

Ik delete vaak alleen het bestand bijv. Bij games. Maar er bestaat ook zoiets als software manager die bij configuratie scherm volgensmij exact hetzelfde doet alleen moet het heel lang nadenken . Is het niet veel handiger om gewoon de map te delete?(of heeft dat nadelig neveleffect?)

P.s ik praat hier over een p.c (Windows xp )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Niet zomaar een map deleten, zo blijven er allemaal resten achter in je register en startmenu etc.
Uiteindelijk maakt dit je pc trager, en al die 'rommel' kan ook problemen geven als je weer wat nieuws op je pc wilt zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat jij doet is te vergelijken met ineens je pckast van je bureau trekken terwijl hij nog aanstaat. Alle kabels blijven dan nog achter.

Toegevoegd na 4 minuten:
Gewoon de uninstall gebruiken via configuratiescherm -> software.
Ritsuka