ik heb world of warcraft gekocht en dat kost geld weet iemand een game die op dat spel lijkt dat ik gratis kan downloaden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

runescape!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Runescape inderdaad ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op onderstaande link. Maar ik zou je toch WoW aanraden ken weinig spellen die zo goed onderhouden worden en waar je relatief zo weinig voor betaald(als je veel speelt). Zeker nu je er toch al voor betaald hebt. Er is ook nog een mogelijkheid om op private servers te WoWen maar dat mag je zelf onderzoeken.

http://mmohuts.com/editorials/top-5-free-mmorpg-alternatives

Toegevoegd na 5 minuten:
Runescape zie ik niet als een alternatief voor wow, wow is grafisch al niet echt meer top of the bill, runescape is grafisch gezien echt een grap. Daarmee wil ik niet zeggen dat je er geen uren plezier kan beleven, maar dat het grafisch geen gelijkwaardig spel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, gozer die beelden. die zijn echt oud.
Ik heb ook Rs gespeeld. en ik moet toegeven het is elk jaar echt vooruit gegaan. :)
Een vriend van mij, speelt Guild Wars
Je koopt het spel, registreert. en dan klaar
Geen maandelijkse kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet echter niet dat daar ook uitbreidingen bijkomen net zoals als WoW die je eigenlijk ook moet kopen omdat je anders niet echt meedraait net zoals bij WoW. Maar GW is zeker een leuk alternatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt. maar dat ligt natuurlijk weer aan de persoon zelf Haha :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Guild Wars wereld is inmiddels compleet met drie los speelbare delen en één uitbreiding. Guild Wars 2 is op komst, maar de oorspronkelijke Guild Wars draait gewoon door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha ik voel me aangesproken xD
Van alle gratis mmo's vind ik lord of the rings online veruit de beste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape lijk erg op wow.
Ook kan je een membership kopen zodat je meer mogelijkheden in het spel hebt.
Het is leuk omdat je kan levelen in verschillende "skills"
Membership is niet heel erg durr in nederland kost het via i deal 6 euro 50.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat 4 story er op lijkt kan je gewoon downloaden heeft mijn broer ook gedaan lijkt super veel op world of warcraft met w loop je vooruit me ts loop je naar recht en met a loop naar links succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download een wow private server (toxic wow, zeer aan te raden) speel gratis, problem solved
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape zuigt. Totaal niet met wow te vergelijken, alleen dat het ook een mmorpg is. Ik weet niet of je een iphone hebt ? en jailbroken.. dan zou je Order & chaos moeten downloaden. Echt WoW-lookalike, en nu al enorm veel spelers. Net 2 weken released..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kan ik
Runes of Magic
en
Forsaken World
en Perfect world
aanraden

lijkt er sterk op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minecraft is een first person game maar anders zou ik gewoon runescape ook ja