Hebben anderen ook last bij het opslaan van een Word document op een Macbook?

Als ik een document wil opslaan, verschijnen de knoppen 'annuleer' en 'bewaar' onder mijn balk met programma's. Vervolgens kan ik dit wel oplossen, maar verdwijnt bovenaan het worddocument een balk, waardoor ik het document niet meer kan afsluiten. Zie de screenshots voor de toelichting.

Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit probleem kwam ik ook tegen met het Microsoft office pakket na de upgrade van mijn mac van yosemite naar el captain en kwam er niet uit. Na veel rond googlen en vragen geen oplossing, wel een aanbeveling gehad om over te stappen op open office http://www.openoffice.org/nl/ dat werkt nu wel en beter dan Microsoft office pakket