Als ik in Internet Explorer 7 een extra tabblad wil openen, duurt het minuten eer het geopend is. Hoe verhelp ik dit?

Het is sinds enkele dagen zo. Updaten hielp niet. In de instellingen zie ik niets vreemds. Ik heb, bij mijn weten, ook niets veranderd. Graag hulp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Gaat het om IE7 of IE8?

Probeer eens je settings te resetten.

Extra, internet opties, geavcenceerd, opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik zou zeggen koop meer werkgeheugen dan gaat het vast veel sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies zou zijn een betere en vooral sneller browser te gaan gebruiken. IE staat nou eenmaal niet bekend als de beste en zeker niet de snelste browser.
Kies liever voor Safari, Opera, Chrome of FireFox. Al deze browsers steken met kop en schouder boven IE (7 en 8) uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou je wel eens een schoonmaak? met bijvoorbeeld ccleaner? Je kan als je niet veel hebt geinstalleerd op je PC, ook een systeemherstel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check de Windows logfiles (eventvwr) op fouten, zorg voor voldoende schijfruimte (minimaal 10-15%) en ruim je PC maar eens flink op (met cleanmgr, IE-cache deleten, cc-cleaner runnen, Malwarebytes installeren en scannen, etc etc. ). Evt. een chkdsk laten lopen om evt. fouten op je harde schijf te verwijderen. Dat moet al een stuk schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alle suggesties niet werken, zou je kunnen overwegen over te stappen naar Firefox. Werkt een stuk sneller en makkelijker! :-)