Outlook kan niet geopend worden??

Als ik op microsoft office outlook 2007 klik, krijg ik een foutmelding. "Kan Microsoft Ofiice Outlook niet starten. Kan het outlook-venster niet openen.

Toegevoegd na 1 uur:
een andere foutmelding is: Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Het opdrachtregelargument is niet geldig. Controleer de schakeloptie.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb windows 7.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Klik Start en type
outlook.exe /resetnavpane

Of klik start -> uitvoeren en type
outlook.exe /resetnavpane

Toegevoegd na 20 seconden:
Probeer dat eens.

Toegevoegd na 1 uur:
Probeer onderstaande link eens.

Toegevoegd na 2 uur:
En herstellen van office lukt niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CD/DVD van office in je computer, dan begint de setup te laden, en dan kiezen voor herstellen.

Andere antwoorden (1)

trek de stekker uit de computer! dan doet ie het weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzin antwoord. Reageer dan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, daar is 'ie weer. Oplossingen voor Windows problemen. -Stekker er uit trekken
-Opnieuw installeren
-Nieuwe computer kopen Mijn oplossing voor de Windowsproblemen is:
Geen Windows meer gebruiken maar Linux op je PC installeren.
Of switchen naar Apple computers met Mac OS X.
sterredag
13 jaar geleden
bovendien is de stekker eruit trekken heeel erg slecht voor je pc (als tie aan staat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, leuk ben jij! Stekker eruit en niet erin? Dan doet hij het nooit meer ;-)