Heel stomme vraag: Hoe kan je een reeds opgeslagen document bewerken? Ik ben niet zo thuis in Microsoft Office Word 2007.

Weet jij het antwoord?

/2500

Door het te openen.

Als het bestand door iemand anders is opgeslagen zijn er beperkingen aangebracht. Bijgaande link legt meer uit over het aanbrengen en opheffen van dergelijke beperkingen. Klik op de Office knop en dan op Voorbereiden - Definitief. Toegevoegd na 2 minuten: Met deze optie krijg ik "jouw" melding ook als ik het bestand hierna wil bewerken. Toegevoegd na 15 minuten: Een andere optie die je moet controleren is of Office correct is geactiveerd. Als je een trial versie gebruikt kan je ook dergelijke meldingen krijgen. Je werkbalk is dan ook grijs. Toegevoegd na 18 minuten: Om te controleren of de activatie het probleem is: Office-knop -> Selecteer Word opties -> categorie informatiebronnen -> klikken op product activeren. Als Word geactiveerd is zal verschijnen 'Dit product is reeds geactiveerd', anders wordt een wizard gestart om te activeren.

Bronnen:
http://office.microsoft.com/nl-be/word-hel...

je moet je altijd bewust zij van waar je het opslaat! Word je ook altijd gevraaagd. Kijk in je documenten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100