Hoe krijg ik adobe flashplayer geïnstalleerd bij firefox?

Ik heb de instructies opgevolgd. adobe site bekeken, maar deze wordt niet gedownload. You tube filmpjes of zelfs sites kan ik daarom niet bekijken. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ga eens naar de pagina bij de bron.

Download en installeer het bestand.

Hierna moet hij het doen en anders krijg je een foutmelding, zo ja welke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Adobe Flash en Firefox gaan prima samen. Wellicht moet je een andere site zoeken om te downloaden ?? Na het downloaden moet je het natuurlijk ook nog installeren, anders werkt het niet. Daarna zou alles gewoon normaal moeten functioneren. Meer valt er vanaf hier in elk geval niet over te zeggen zonder de hele computer te zien.