Hoe verwijder je nu echt alle software en stuurprogramma's?

Hoe vaak komt het niet voor dat je iets nieuws koopt. In mijn geval een nieuwe printer. Maar voordat ik die ga installeren, wil ik eerst alle software en stuurprogramma's van de vorige printer verwijderen. Ik wil gewoon dat er op de hele computer niks meer staat wat herinnerd aan de vorige printer, dus ook niet in de registers.
Hoe kun je dit nu het best doen, zonder eerst weer nieuwe tools te moeten installeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Eerst uiteraard de printersoftware deinstalleren via "software" in het configuratiescherm Ga naar de eigenschappen van je pc: rechter muisknop op deze computer -> eigenschappen OFWindows + [Pause/Break] OF Deze computer -> Systeem eigenschappen (Boven in de balk) Klik op Geavanceerde eigenschappen Rechts in je scherm Klik de onderste knop: Omgevingsvariabelen In het onderste vak Systeem Variabelen klik je op nieuw. Vul in de 2 vakjes: 1. devmgr_show_nonpresent_devices 2. 1 Sluit al je schermen Klik met je rechter muisknop op deze computer en selecteer Beheer Klik Apparatenbeheer Ga naar beeld en selecteer geef verborgen apparaten weer Daar zijn ze. Nu kun je met de rechter muisknop apparaten verwijderen die je niet meer wilt ondersteunen. Maar let op. Een verkeerde driver verwijderen, resulteert in het niet functioneren van het apparaat. Het kwijtraken van geluid, beeld, printer of invoerapparaat kan naar zijn. Haal alleen apparaten weg als je zeker van je zaak bent.Ee

tja vrij simpel eigenlijk eerste via start programma en onderdelen of software als je xp gebruikt de zaak deinstalleren en daarna een regcleaner er over Ik raad je de gratis versie van iobit aan deze maak je register schoon en nog meer ook zit er onder utilities en hele goeie uninstaller Die eigenlijk doet wat jij vraagt Toegevoegd na 4 minuten: 2de link is de uninstaller maar volgens mij vindt je hem ook onder de utils daar wordt het proggie ook door geinstalleerd

Bronnen:
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
http://www.iobit.com/homeproducts.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100