Problemen met knippen en plakken in Word 2007

Knippen uit andere programma's dan Word en plakken naar Word lukt niet, wel naar Kladblok. Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets meer details? :) Krijg je een foutmelding? Komt er helemaal niets?
Start Word opnieuw op of herstart je computer/laptop even. - Kopiëren via CTRL + C of rechtermuisknop.
- Plakken via CTRL + V of rechtermuisknop.
Wat probeer je eigenlijk te plakken? Een plaatje? Selecteer en kopieer het plaatje.
Tekst? Zou geen probleem moeten zijn, selecteren, kopiëren en plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaatje niet, want hij heeft het over kladblok ;-)

Antwoorden (1)

Dit kan natuurlijk vanalles zijn. Maar je kan het volgende proberen....
1. Kies opties bij tools menu
2. Klik edit tab
3a. Check of uncheck 'smart cut and paste' in the cut en paste section
3b. Klik the settings button en daar kan je nog instellingen doen.

Bij stap 3 kies je ofwel check/uncheck ofwel settings aanpassen tot je resultaat krijgt.

Succes!!!