Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 68GB aan bestanden op mijn pc staan. Is er een programma om onnodige bestanden te verwijderen of iets in die richting?

Ik vind 68GB zo veel. Wist niet dat ik zo veel troep had.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
921
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach. Ik meer dan 500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij zal ook wel een betere pc hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroegah... Toen pc's net een harde schijf hadden... Toen alles nog op DOS werkte... Toen monitors nog in 2 varianten waren: amber of groen... Toen hadden we bijna niks op de PC staan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ramonbakker ach. ik meer dan 5 TB. Wat schiet je nou op met deze reactie? helemaal NOP.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

CCleaner. Google maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is het makkelijkste met :Slimcleaner
Als U dit op de pc heeft staan en klikt met rechts op een bestand ,kunt U kiezen voor "Slimcleaner shred ",zodat U er voorgoed van af bent en zodat het NIET in de prullenbak terecht komt. Met dat laatste schiet U weinig op.

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/SlimCleaner+pc+opruimen

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst opruiming schijf ? Zit op iedere computer standaard ,er staat zo'n bezem (stoffer bij) allemaal inpakte dingen komen dar terecht, ook uit eindelijk je prullen bak ,dus opruimen die zooi dan fragmentatie draaien . Sorry niet iedere (niet de oudere Mac 'sdacht ik )succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een programma weet niet wat troep is of niet voor jou. Doe eens het volgende zoek naar *.* op de schijf(hij vindt alle bestanden) klik daarna size/grootte aan zodat het grootste bestand boven staat. Nu kan je zelf zo effectief mogelijk bestanden gaan verwijderen. Als je gelijk op schift-del drukt zijn ze gelijk weg.

Toegevoegd na 2 uur:
Gooi natuurlijk alleen bestanden weg waarvan je weet wat het zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je wel weten WAT je weggooit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie
Download het gratis programma treesize even, dan heb je zo uitgezocht wat veel ruimte in neemt en kan je bepalen wat daarvan weg kan. Dat geeft teminste ruimte, al die kleine file-tjes weggooien help niet veel. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C cleaner ccleaner.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CCleaner (maar die is al gezegd), glary utilities, en de prullenbak leegmaken. Dan kun je met behulp van een van de twee programmaatjes ongebruikte software verwijderen, of zelf de program files en mijn documenten-map nalopen.

Niet te veel verwijderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding