waar kan ik de drivers downloaden van de hp pavilion g7 1390 ed ?

Gaat om het restoren van een laptop. De recovery option is totaal corrupted geworden en dus geen mogelijkheid meer.
Via de HP site kon ik het zelf niet vinden, maar als andere mensen het daar of ergens anders wel kunnen vinden, dan heel graag. Mag in 1 pakket, maar losse driver pakketten zijn natuurlijk ook welkom.

Thecis
7 jaar geleden
in: Software
3.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou het eens op het internet kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zonder gekheid, doe gewoon een nieuwe Windows installatie.
SimonV
7 jaar geleden
Staat hier wat bij:
https://driverscollection.com/?H=Pavilion%20g7-1390ed&By=HP
Thecis
7 jaar geleden
@Stormyflow
Die staat er al op, maar Win 7 heeft kennelijk niet alle drivers daar staan...
Dus moet ik drivers los gaan installeren. @SimonV
Thanks, Ik ga daar even kijken!
SimonV
7 jaar geleden
@Stormyflow:
"Je zou het eens op het internet kunnen proberen".
Zo simpel is dat tegenwoordig niet. Voor je het weet blijkt de driver nep (malware) te zijn of worden er PUPs (Potential Unwanted Programs) meegeïnstalleerd.
Thecis
7 jaar geleden
Klopt, Gaat al een beetje lijken op: "hoe kan ik het beste naar Rome rijden?" En dan antwoorden: "met de auto" of "over de snelweg".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/HP-Pavilion-g7-Notebook-PC-series/5186814/model/5225893 ??
Thecis
7 jaar geleden
@MrTomaat.
Hartelijk dank. De vraagtekens zijn natuurlijk nergens voor nodig. Toen ik zelf bij HP zocht, kreeg ik met type en besturingssysteem 0 resultaten wat best wel een frustrerend resultaat is. Vandaar dat ik de vraag hier had gesteld. Velen vragen hier zonder te googlen (of uberhaupt de normale paden te bewandelen), maar ik denk dat we van elkaar wel weten dat dat iets is waar we allebei goed in zjin.

Het beste antwoord

Ik zie ze hier staan:
https://driverscollection.com/?H=Pavilion%20g7-1390ed&By=HP
SimonV
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
Fantastisch. Dank je!

Andere antwoorden (1)

Ze staan gewoon hier:

http://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/HP-Pavilion-g7-Notebook-PC-series/5186814/model/5225893
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
Thanks.
Ik had al bij HP gekeken, maar als ik dan zocht op besturingssysteem kreeg ik 0 resultaten. Vandaar dat ik de zoektocht bij HP had opgegeven.