Met welk gratis programma kan ik een DVD branden die op de tv af te spelen is en waarbij je een eigen menu kan maken?

Veel programma's werken namelijk niet op de tv zoals:
-Windows Verkenner (niet echt programma, maar toch)
-Windows DVD branden

Ik gebruik nu DVD flick maar daar kan je niet (zo 1,2,3) een eigen menu maken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor het branden van CD's en DVD's gebruik ik ALTIJD Infrarecorder. Verreweg het meest betrouwbare en simpele programma dat ik tot nu toe ben tegengekomen en volledig gratis. Als je echter menu's wilt maken heb je er niets aan. Je zou Dvd-Author kunnen proberen. Hier te downloaden: http://www.winxdvd.com/dvd-author/ maar er zijn er nog veel meer op internet te vinden als je in google zoekt op "freeware dvd burn create menu" of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als een programma bedoeld is om DVD menu's mee te maken is het bedoeld om dat in je DVD-speler of Bluray speler op de tv te gebruiken. Iets anders kan ik niet bedenken. Ik heb zelf geen ervaring met dit programma, wel met een ander programma, maar dat staat op mijn computer thuis. Ik ben op dit moment op mijn werk. Als je nog geen beter antwoord hebt gehad zal ik het vanavond even opzoeken.