Wie weet er een eenvoudig DTP programma om zelf mailings en dergelijke in elkaar te zetten, liefst gratis?

Ik zoek dus eigenlijk iets wat ongeveer de eenvoud van word heeft, en dus makkelijk te gebruiken is, maar wel met pdf functie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Hier een paar sites mijn dochter leert voor: DTP niveau 3 en heeft deze gratis sites van school gekregen

Inplaats van microsoft office: open office
Inplaats van Photoshop: Gimp
Inplaats van Indesign: scribus
Inplaats van illustrator: Inkscape
Inplaats van Dreamweaver: Quanta plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Openoffice is vrijwel hetzelfde als Microsoft Office (met tekstverwerker, spreadsheet en presentatiemanager), en is helegaar gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gratis DTP programma is bijvoorbeeld Inkscape. Maar echt eenvoudig is het niet.
Als je Word hebt kan je natuurlijk ook PDF-jes maken door bijvoorbeeld de gratis PDF printer van PrimoPDF te installeren.
Met Word kan je trouwens zeer behoorlijk documenten opmaken en grafische bewerkingen doen...veel meer dan de meeste mensen weten.