Is het moeilijk om een iphone app te maken? En is er gratis software voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

Nee dit is een heel knap kunstje programmeerwerk en er is (nog) geen gratis software voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf een app maken is inderdaad erg moeilijk (voor de niet programmeurs onder ons).

Als je een serieus idee hebt waarvan je denkt dat zou best wel eens interessant zijn, kijk dan eens op appID.

Deze club gaat, indien jou idee zodanig interessant is, ontwikkelen en op de markt brengen. Hier krijg je dan weer een aantal % van. Maar ja, met een goed idee.. Succes6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben al een tijdje bezig op de site www.ibuildapp.com
ook kan je nog http://appinventor.mit.edu/ gebruiken maar deze is een stuk moeilijker