Ik heb problemen met het afspelen van dvd's in mijn dvd-speler op de pc. Ik gebruik Windows Media Player 11 en wil dit graag zo houden.

Iemand een idee?

Bij sommige films doet het geluid het niet. Bij andere krijg ik deze melding:

'Kan deze dvd niet afspelen vanwege een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen uw dvd-station, decoder en videokaart. Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren.'

Toegevoegd na 43 minuten:
Ps.

Ik heb ook VLC-player maar die kan ik niet besturen met mijn toetsenbord... Erg irritant.

Hoe kan ik mijn drivers updaten? (ik weet niets van pc's)

Toegevoegd na 55 minuten:
Ps.

Ik heb een NVIDEA GeForce 7300 LE.

Toegevoegd na 58 minuten:
XP...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

ik weet dat je WM player gebruikt en dat je dat het liefst zo wil houden,
maar ik adviseer dat je toch echt VLC media player installeert als alternatief.
het bestand wat VLC niet kan afspelen (als het een echt mediabestand is natuurlij) moet ik nog tegenkomen.

Toegevoegd na 57 seconden:
probeer je drivers een up te daten, en als dat ook niet werkt dan komt dat doordat WM player redelijk weinig kan afspelen

Toegevoegd na 26 minuten:
weet je welke videokaart hebt ?

Toegevoegd na 31 minuten:
windows 7 ? of vista

Toegevoegd na 35 minuten:
http://www.nvidia.com/object/winxp-258.96-whql-driver.html
alsjeblieft