Hallo ik heb het programma serv-u en hoe kan ik alles instellen en hoe kan ik met mijn andere pc in mijn server komen? dus wat ik allemaal doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Klinkt een beetje als een net iets te hoog gegrepen programma voor je. Serv-U is een vrij uitgebreide FTP server. Als je daar geen kaas van gegeten hebt kunnen we je hier niet helpen omdat je geen specifieke, gerichte vragen kan stellen. wellicht dat een programma als FileZilla beter geschikt is om de principes van ftp te leren kennen. Daarnaast is voor een dergelijk programma een ouderwets boek best prettig.
Wat betreft het in je server komen via een client pc: waarom niet gewoon met RDP? eenvoudig en doeltreffend.
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Bedankt voor de toevoeging!
Weet u hoe ik een gratis programma kan downloaden en me computer in een server om toveren? Het moet wel eenvoudig zijn want ik werk ermee voor de eerste keer.
Groetjes