Kan ik van ios 5.1 updaten naar ios 6.x.1/2?

Ik heb een iPad 2, ik weet niet of dit belangrijk is om te vermelden, daarom doe ik het ;-)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee je kan alleen updaten naar de nieuwste versie 6.1.3 . Ga naar instellingen dan algemeen>software-update. Daar kan je updaten.

Dus als je je iPad wilt jailbreaken gaat het niet lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan.
Je kan de versie downloaden die je nodig hebt voor jou iPad en deze via een restore terug zetten naar je iPad.

Deze zijn terug te zetten via de 'Herstel' functie. Houd shift ingedrukt en kies vervolgens het bestand wat je hebt gedownload.

Op de volgende pagina zijn de iOS versies te downloaden:
http://www.iphonemania.nl/download-ios-firmware/

Toegevoegd na 34 seconden:
Let op! Hierbij zal wel alles wat je op je iPad hebt mee verloren gaan. Je zal dus je apps wel opnieuw moeten installeren / syncen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al zoiets gedaan wat me het zelfde lijkt maar via deze site: http://www.insanelyios.com/firmware/ Ik kreeg toen een foutmelding na het uitpakken van de software. Zal ik die hier ook krijgen of is dit iets anders?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of ze dezelfde iOS bestanden krijgen en welke foutmelding je hebt gehad, het is het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is het zeker. Ik ga het morgen probeeren. Bedankt!