Wat moet ik doen als mijn geluid en beeld in mijn powerpointpresentatie niet synchroon lopen?

Ik heb de apple quicktime geïnstalleerd om een mov in mijn powerpoint te kunnen zetten. Dit is gelukt, maar het geluid en beeld lopen niet gelijk op. Wat moet ik doen? Ik heb windows 7 en powerpoint 2010

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik probeer de video's te converteren, maar veel sites zijn (a) betaald of (b) hebben een limiet van 100 MB. De bestanden zijn allemaal groter dan 200 MB en ik wil liever een gratis conversie.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je hem buiten powerpoint afspeelt, gaat het dan wel goed? Dus in VLC of in jouw geval in QT.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://downloado.gotdns.com/GetFile5.php?SUPERsetup.exe gratis download

Antwoorden (1)

om te kunnen converteren gebruik je het programma youtube converter. dit programma is eigenlijk bedoeld om video's te kunnen downloaden vanaf youtube en ze vervolgens te kunnen converteren, maar je kan hem ook gewoon als videoconverter gebruiken. gratis en niets geen limieten of watermerken

als je hier klikt kun je hem downloaden
http://download.cnet.com/YTD-Video-Downloader/3001-2071_4-10647340.html?hasJs=n&hlndr=1