Hoe voeg je een mp3 bestand toe aan je mediabibliotheek als WMP dit zelf niet doet?

Ik heb een album gedownload, nu staan er 3 liedjes van de 12 in mijn mediabibliotheek maar de rest ontbreekt.. Ik heb al geprobeerd de mediabibliotheek bij te werken maar dit lukte niet.. Iemand suggesties? De bestanden staan nog gewoon in mijn muziekfolder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Het beste antwoord

Open Windows Media Player en klik bij het tabblad Mediabibliotheek op "Aan mediabibliotheek toevoegen". Vink vervolgens aan: "Mijn mappen en mappen van anderen waar ik toegang toe heb".

Klik dan op "Geavanceerde opties" en zet een vinkje vóór: "Bestanden toevoegen die eerder uit de mediabibliotheek zijn verwijderd". Kijk even of in het vakje daarnaast, achter "Audiobestanden" is ingevuld "50" (of "100") KB.

Klik vervolgens op "Toevoegen", waarna het schermpje "Map toevoegen" wordt geopend (zie afbeelding). Selecteer in dat schermpje de map op je pc waarin de muziekbestanden staan en klik (2x) op OK. Als het goed is gaat WMP nu op zoek naar mediabestanden die op je computer staan, inclusief de map die je net geselecteerd hebt.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik raad je aan te stoppen met het gebruik van WMP, dit deed ik 5 jaar geleden al. Het heeft zijn beste tijd gehad, met name door die gebruikersproblemen. Winamp gebruik ik zelf, die een stuk makkelijker, handiger en mooier is (visualisaties bij de muziek zien er echt super uit!). Winamp is gewoon gratis te verkrijgen net als WMP. Winamp scant je hele pc naar muziek en maakt er dan een bibliotheek van, stel dat er nummers dubbel in staan kan je die ook gewoon makkelijk uit de bibliotheek verwijderen.

Sorry dat ik je vraag niet ''echt'' beantwoord, maarja, ik heb ook vroeger dit soort problemen gehad met WMP en ben er mee gestopt.

Mvg,

Aerials