Is het mogelijk een CVS systeem op te zetten op een normale webserver?

En zo ja: hoe doe ik dat? Ik ben bezig met TortoiseCVS, maar ik moet een CVSRoot ed. invullen. Dit heb ik niet, vandaar mijn vraag: is het überhaupt mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja kan zie: Setting up a CVS repository on your webserver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het wel.
Ik meen me te herinneren dat er extensies voor bestaan.
CVSWebNT is er eentje die ik jaren geleden gebruikt heb.

Google eens op CVSWeb dan vind je ongetwijfeld een hoop links en tutorials.