Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op mijn Windows Vista ook Microsoft Outlook krijgen en Windows Mail blijven behouden of is dit niet raadzaam? Hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

natuurlijk kan dat, maar dan moet je microsoft office er op installeren, windows mail ook, dat staat er vaak al op. Ik heb daarnaast nog yahoo, gmail en web en gmx.
Het is vooral gemakkelijk als je bepaalde adresseen niet op een bepaalde mailontvanger wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen probleem, maar je moet je wel realiseren dat Outlook (Express) onderdeel is van een betaald programma: Microsoft Office (waarin ook Excel, Word etc. zitten).

Als je dat betaalde pakket hebt, kun je het zó op Vista installeren. Daarbij moet je goed opletten dat je Outlook niet instelt als standaard e-mailprogramma. Dan komt al je e-mail daarop binnen en dus niet meer op Windows Mail.

Ik heb zelf Vista met zowel Windows Mail als Outlook. Mijn ervaring is dat je, als je één van beide programma's als standaard hebt ingesteld, het andere eigenlijk nooit meer gebruikt...
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Outook express is geen onderdeel van Office, Outlook express was het standaard mail programma van windows xp, dit is verwijderd bij de lancering van windows Vista. Windows live mail is daarvoor in de plaats gekomen, maar je moet het wel eerst downloaden. Outlook (zonder Express) is wel van Office.
Pieter2011
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt allemaal voor de antwoorden!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding