Hoe kun je Google Maps instellen dat hij altijd opent op "Verkeer"?

Wanneer ik Google Maps open dan opent hij altijd open "OPENBAAR VERVOER" en moet ik hem steeds aanpassen naar VERKEER. Waar kan ik de instelling vinden om dit aan te passen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
6K
bamibal
6 jaar geleden
De website of de app?
SimonV
6 jaar geleden
Lijkt niets aan te doen te zijn: https://productforums.google.com/forum/#!topic/maps/mDbLcI-bWSk;context-place=forum/maps
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op de website is het problem.

Antwoorden (1)

Bij iedereen staat hij op standaart Openbaar vervoer, maar als je op starten drukt kan je natuurlijk kiezen uit auto, fiets etc. Als je op het lagen icoontje drukt kan je verkeer instellen. Heb het getest als je het zo hebt ingesteld en je sluit de app af en je klikt het weer aan staat die op de lagen optie verkeer als je hem niet veranderd. Dus als je het daar instelt moet het probleem weg zijn.

Maar wat ik zie maakt het verder niet veel verschil uit alleen je ziet meer lijntjes * verbeter mij als ik het fout heb* lijntjes die aangeven waar het druk is, bij de verkeer opties voor de rest is het het zelfde kwa route.

In de bijlage een printscreen met wat ik bedoel met het lagen icoontje.
Heb eerder een poging gedaan om afbeeldingen er bij te uploaden maar dat werkte niet. Dus als de website mijn afbeelding weer niet pakt heb ik een link naar de afbeelding gemaakt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Vraag gaat over de websiteversie.