Waarom speelt Assassin's Creed 2 zo stotterig

Ik heb een Acer Aspire AX3900.
OS: Windows 7 home premium 64-bit
CPU: Intel core i3 530 processor 2,6 GHZ
4 GB (werk)geheugen
500 GB harde schijf geheugen
Videokaart: HD graphics 2,4 GB

Wat is er toch mis mee? mijn computer zou het moeten kunnen !!

-en met stotterig bedoel ik dat het niet soepel gaat en het beeld heel traag gaat..

Toegevoegd na 5 minuten:
En ik heb trouwens ook nog een beeldscherm ;
LG Flatron e2250V. Full HD (1920 x 1080) ZONDER hdmi kabel., met een gewone VGA(blauwe kabels)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met mijn laptop, vista 2.2 GHZ, doet hij het wel.
(wat lagere resoluties natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is gek......
gedownload of een cd gekocht?

Het beste antwoord

Je processor zit op het randje.

Heb je directx geïnstalleerd?

Zijn je drivers op orde?

Assassin's Creed 2 Requirements:
Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel® Pentium® D or AMD Athlon™ 64 X2 3800+ (Intel Core® 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
RAM: 3 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
Video Card: 256 MB DirectX® 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)*
Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0-compliant sound card (5.1 sound card recommended)
DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0 libraries (included on disc)
DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
Hard Drive Space: 12GB
Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360® Controller for Windows recommended)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb zelfs nog een betere computer en daar gaan Need for speed World ook met een lage framerate...

wat werkt is om het in een windowed mode te spelen, en om de kwaliteit wat lager te zettel, dus van maximum naar medium ofzo (ik weet niet of je die instellingen kunt veranderen bij dat spel maar het werkt wel gegarandeerd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb alles op z'n laagst gezet en toch stottert ie niet minder dan op hoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe kan ik het windowed spelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens hier : http://filenetworks.blogspot.com/2008/11/possible-solutions-for-need-for-speed.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Fargh Hieruit lees ik dat het kan komen omdat ik een gecrackte versie heb gedownload (heb ik ook).
maar het kan er dus aan de crack liggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou me eigenlijk verbazen. Dan zouden er andere/betere versies van hetzelfde spel beschikbaar moeten zijn. probeer die windowed modus ... misschien helpt dat een beetje ?
een shortcut aanmaken en -w toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik een shortcut maak, en -w toevoeg,
begint hij alsnog in Full Screen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de fix die op gamecopyworld staat ? http://dl.gamecopyworld.com/?c=20664&d=2008&f=m_nfsuc_win!rar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij gaat het om Assassin's Creed 2, niet Need For speed. Misschien kan ik die wel op die site zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gevonden, maar werkt niet !
Klop het dat je het speelt op een laptop ?

Misschien dat je video kaart toch moeite heeft om de hoge resolutie te genereren. Probeer eens de FPS te verlagen. Misschien dat het dan wel soepeler speelt. (ten nadele van details)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik speel het gewoon op een Staande computer.(geen laptop dus) ik heb alle details al op laag gezet, maar het helpt gewoon niet !
De requirements op het hoesje van AAII staan, zijn wat je minimaal nodig hebt voor meestal de normaal tot lage kwaliteit.
Probeer hier altijd ruim boven te zitten als je de games optimaal wilt spelen met de beste graphics.