Wat is de beste manier om er voor te zorgen dat alle programma's op de pc zichzelf opstarten en inloggen?

Het gaat om het inloggen, en vervolgens opstarten (en wéér inloggen) van alle extra applicaties en programma's in Windows xp.

Nu zat ik er aan te denken om hiervoor een macro-recorder te gebruiken, maar dit neemt m.i. een te groot geheugengebruik in, en is behoorlijk lastig om goed in te stellen voor de eerste keer.

Bestaat er zo iets als een programma wat dit kan doen, waarbij je dus een keer alle inloggegevens doorgeeft en dat het programma zich een volgende keer er mee red.

Iemand een idee? Googlen levert mij veel te uitgebreide (abracadabra- resultaten) op.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Snelkoppeling bij start--->alle programma's --->opstarten zetten dan start de pc ze op

Door het in het pad te zetten van je OS. Je hebt dan wel root access nodig natuurlijk. Als voorbeeld: vroeger in DOS was dat CONFIG.SYS, Autoexec.bat maar in windows heb je daar nu speciale software voor nodig om er 'echt' helemaal bij te kunnen. Lang leve Linux :-) gaat allemaal veel makkelijker beter

Een programma wat je goed kan gebruiken hiervoor is Soluto. Hierin kan je zien wat er opstart en je kan zelf dingen verwijderen en toevoegen hieraan. Zelf gebruik ik het ook en het is ideaal. Je ziet er ook hoelang de pc erover doet om op te starten.

Bronnen:
http://soluto.nl.softonic.com/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100