Waar kan ik die programma's vinden?

Ik heb sinds gister een computer op mijn kamer, maar weet van mezelf ik te snel er te lang achterblijf zitten. Nu ben ik op zoek naar een programma waarbij je een tijd kan instellen. Nu zoek ik niet eentje die vaak voor kinderen word gebruikt, waarbij het internet in een keer uitvalt, maar een waarbij je alleen een waarschuwing o.i.d. krijgt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan een wekker zetten, of op je mobiel instellen dat hij over zoveel uur afgaat, maar dat moet je wel elke keer voor het computeren aanzetten.

Op www.apporte.nl kun je een handig programma vinden,dat je op een bepaalde tijd een seintje geeft!

rescuetime is handig, daarmee kan je aangeven wat nuttige dingen zijn, en onnuttige dingen en dan kan deze je een waarschuwing geven.

Bronnen:
rescuetime.com

Het is goed dat je weet waarin je tekort schiet . Maar als je nu al begint te zoeken naar die hulpmiddelen dan vraag ik mij af wat er nog van je wilskracht overblijft . Ik denk dat het beter is voor jou ontwikkeling is dat je wilskracht toont en in je zelf afspreekt hoelang ik achter de pc ga zitten . En je dan aan die tijd houd ! En daar heb je meer aan in je leven ! Toon wilskracht !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100