Waar kan ik die programma's vinden?

Ik heb sinds gister een computer op mijn kamer, maar weet van mezelf ik te snel er te lang achterblijf zitten. Nu ben ik op zoek naar een programma waarbij je een tijd kan instellen. Nu zoek ik niet eentje die vaak voor kinderen word gebruikt, waarbij het internet in een keer uitvalt, maar een waarbij je alleen een waarschuwing o.i.d. krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Je kan een wekker zetten, of op je mobiel instellen dat hij over zoveel uur afgaat, maar dat moet je wel elke keer voor het computeren aanzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.apporte.nl kun je een handig programma vinden,dat je op een bepaalde tijd een seintje geeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Het zou mij ook wel handig lijken, maar op de aangegeven site kan ik het zo niet vinden. Heb je een rechtstreekser link?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het nog eens,maar dan met apporte-wekker er achter,
ik ben helaas niet uitvoerig genoeg geweest. Ik heb op google gewoon het woordje wekker ingetypt en daar kwam ie voorbij.
rescuetime is handig,
daarmee kan je aangeven wat nuttige dingen zijn, en onnuttige dingen en dan kan deze je een waarschuwing geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is goed dat je weet waarin je tekort schiet .
Maar als je nu al begint te zoeken naar die hulpmiddelen dan vraag ik mij af wat er nog van je wilskracht overblijft .
Ik denk dat het beter is voor jou ontwikkeling is dat je wilskracht toont en in je zelf afspreekt hoelang ik achter de pc ga zitten .
En je dan aan die tijd houd !
En daar heb je meer aan in je leven !
Toon wilskracht !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je goed verdiept zit in iets... vergeet je zó de tijd... of je zit de hele tijd zenuwachtig naar de klok te kijken of het al zo laat is....