Hoewel Google mijn locatie juist bepaalt krijg ik gepersonaliseerde antwoorden in het frans. Zoekinstellingen aanpassen helpt niet. Enige suggestie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen franse zoekwoorden gebruiken
Cryofiel
11 jaar geleden
Misschien heb je ooit ergens Frans ingesteld als taal, bij Google of bij een aan Google gerelateerde site. Je zou kunnen kijken of het helpt wanneer je al je koekjes wist.

Het beste antwoord

De meeste instellingen van Google producten blijven alleen opgeslagen als je je aanmeldt. Maak dus (als dat nog nodig is) een Google-account en zorg dat je altijd aangemeld blijft (dat kun je aanvinken tijdens het aanmelden). Dan blijven instellingen wél bewaard. Het beste is om de instellingen 2x te doen, als je bent aangemeld en als je niet bent aangemeld, en daartussen de browser opnieuw op te starten.

Verder is er een verschil tussen de taal van Google-tekst en Zoekresultaten, die zijn apart in te stellen.

Succes!