waar zit het euro teken bij vista op mijn toetsenbord kan ik die niet ontdekken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

als je bij pijltjestoetsen kijkt, zit dat euro-teken links van de pijl die naar boven wijst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (5)

Ctrl +ALT + 5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat werkt bij mij niet. Ook Vista.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je toetsenbord op amerikaans zetten en je taal op nederlanders moet het werken, wel grote ALT gebruiken overigens. zit aan de rechterkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederlands, Amerikaans, grote alt, geen euroteken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel de vijf boven de letters gebruikt? Niet die van het nummerieke deel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
€ heee...werkt bij mij wel / ook ; gewoon windows XP...bedankt, ik tikte nog steeds E....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik heb Vista en het werkt al jaren bij mij. € trouwens met gewone alt, niet groot alt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vista en windows 7, werkt hoor. Wel tegekijk ALT en CTRL vasthouden en dan de 5 boven de leteers.
HET EUROTEKEN
Het €-teken staat op de meeste toetsenborden op dezelfde toets als het cijfer 5. Gebruik deze toets in combinatie met de rechter ALT-toets om het €-teken te plaatsen (bij de toetsenbordindeling Verenigde Staten moet de toetscombinatie CTRL-ALT-5 worden gebruikt). Het teken kan ook worden geplaatst met het intoetsen van de code 0128 op het numerieke toetsenbord in combinatie met het ingedrukt houden van de linker ALT-toets..
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi, bij mij werkt alleen die laatste methode ! Dank je wel. +1
rebecca
14 jaar geleden
Graag gedaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier Vista, NL-VS internationaal: Rechter ALT+5=€
Heb je aan de rechterkant een Alt GR knop ?, deze samen met de 5 indrukken.

Toegevoegd na 48 seconden:
Met rechterkant bedoel ik naast de spatiebalk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cntr+Alt+5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ctrl+Alt+e wil vaak ook;)