Hoe kan ik een fout in windows\system32\cfmmon.exe herstellen?

Ik weet niet hoe dit is ontstaan,alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je hebt een heel vervelend probleem, je hebt een Trojan binnengehaald:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens de bron van AntwoordMan is het een trojan, wat goed mogelijk is. Er is qua naam een gelijksoortig bestand van Office, maar dat heet iets anders. Waarschijnlijk probeert het zich te verbergen ofzo.

Anyway, dat het programma een fout geeft, is waarschijnlijk goed. Het zal wellicht betekenen dat het niet kan starten.

Hernoem het bestand naar cfmmon.exe.old

Installeer daarna een goeie scanner. Microsoft heeft er een die gratis is en volgens de tests goed scoort. Link als bron toegevoegd.

Hopelijk ziet die of er meer mis is. Als je systeem goed blijft werken, kun je vanzelf je cfmmon.exe.old verwijderen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download dit programma en scan daarmee je pc op virussen

http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe

Toegevoegd na 47 seconden:
Daarna de PC herstarten.