Bestaat er een Wordpress plugin waarbij bezoekers zelf een formulier in kunnen vullen en dat deze na goedkeuring als post wordt geplaatst?

Dus:
1. Gebruiker komt op website
2. Gebruiker vult formulier in (paar regels tekst en / of een afbeelding)
3. Gebruiker verstuurd
4. Admin krijgt email van formulier
5. Admin past aan / keurt goed
6. Formulier verschijnt als post in de blog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is een uitgebreide pluging, budypress, welke dat in principe doet. Het is wel wat zwaar voor wat je wilt bereiken; Het transformeerd je blog in principe ine en sociale media site waarin mensen content kunnen voorstellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
daarnaast is er natuurlijk gewoon de contributer role binnen wordpress; Je moet alleen een account aanmaken voor contributers; http://codex.wordpress.org/Roles_and_Capabilities#Contributor

Toegevoegd na 18 minuten:
Je kan in wordpress instellen dat mensen zich kunnen registreren voor je site, en dan meteen de rol van contributer mee geven. Contributers kunnen wel schrijven, maar niet publishen. Zie: http://www.wpclassroom.com/tutorials/how-to-allow-post-contributions-in-wordpress/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, heb je al op internet rond gezocht, bijv. www.elektronica-online.nl heeft dat ook.