Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Kijk eens in de instellingen van je email account van je incredimail staat de server voor uitgaande mail wel goed ?
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Gebruik je Windows, Macintosh, of Linux? Ik heb Windows
gebruikt voor mijn antwoord dus hopelijk werkt het hetzelfde bij de andere Operating Systems (OS). Je moet eerst de werkbalk (bovenaan) hebben ingeschakeld. ga dan naar: hulpmiddelen > e-mailaccounts> eigenschappen
en check of je Accountnaam je e-mail adres is. check bij het tabblad servers bij "Inkomende mailserver" de gebruikersnaam je e-mail adres is. Check eventueel op de website van de internet provider wat de eigenschappen van de inkomende en uitgaande server is. bijv. inkomende mailserver: pop.weetikveel.nl en uitgaande mailserver: mail.weetikhet.nl. in veel gevallen zal het zo zijn dat de inkomende server begint met pop. en de uitgaande met mail. Hopelijk is je probleem nu opgelost en kun je weer met plezier mailen. Als het niet is gelukt dan kun je proberen de help-service van je internet provider te raadplegen. veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding