Kijk eens in de instellingen van je email account van je incredimail staat de server voor uitgaande mail wel goed ?
capthavoc
13 jaar geleden
Gebruik je Windows, Macintosh, of Linux? Ik heb Windows
gebruikt voor mijn antwoord dus hopelijk werkt het hetzelfde bij de andere Operating Systems (OS). Je moet eerst de werkbalk (bovenaan) hebben ingeschakeld. ga dan naar: hulpmiddelen > e-mailaccounts> eigenschappen
en check of je Accountnaam je e-mail adres is. check bij het tabblad servers bij "Inkomende mailserver" de gebruikersnaam je e-mail adres is. Check eventueel op de website van de internet provider wat de eigenschappen van de inkomende en uitgaande server is. bijv. inkomende mailserver: pop.weetikveel.nl en uitgaande mailserver: mail.weetikhet.nl. in veel gevallen zal het zo zijn dat de inkomende server begint met pop. en de uitgaande met mail. Hopelijk is je probleem nu opgelost en kun je weer met plezier mailen. Als het niet is gelukt dan kun je proberen de help-service van je internet provider te raadplegen. veel succes.