Betaat er software voor het analyseren van beweging in bestaande beelden?

Ik wil graag beelden van mijn GoPro camera analyseren op beweging, zonder dat ik 3 uur naar een filmpje hoef te kijken.. Bestaat hier een makkelijke methode voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb 'm al eens beantwoord op:

http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/software/software-achteraf-beelden-automatische-analyseren.527086

Zoals ik al zei is er geen makkelijke manier, je zult er iets moeite voor moeten doen, maar met mijn laatste reactie in het antwoord staat een goede uitleg.

Stream die clip gewoon met ffmpeg en laat een gratis surveillance webcam pakketje die stream analyseren alsof het een camera betreft, het gaat dan nog steeds real-time maar je hoeft niet zelf te kijken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb je 2e reactie de vorige keer gemist. Ik ga dit ff proberen!
Dat kan met deze software:

http://www.roborealm.com/