Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk foto manager programma kan ik gebruiken om dubbele foto's op mijn laptop te verwijderen?

Ik heb duizenden en duizenden foto's op mijn laptop, waaronder ook veel dubbele.
80% kan waarschijnlijk wel verwijderd worden.
Hoe of waarmee kan ik dat het beste doen?
Ik zit te denken aan een programma waarbij ik een voor een door de foto's word geleid en dat ik dan de foto's die ik wil houden een sterretje geef of zo en dat ik zo een map overhoud met alleen de door mij geselecteerde foto's.
Bestaat zo iets of heb je een ander idee?

een uur geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Een foto manager programma kan zeker helpen om je duizenden foto's te ordenen en dubbele te verwijderen.

Er zijn verschillende opties die je kunt proberen. Programma’s zoals Adobe Lightroom of Google Foto’s hebben handige functies om foto's te sorteren. Je kunt foto's beoordelen, bijvoorbeeld door sterren of labels toe te voegen.

Zelfs gratis opties zoals digiKam of XnView MP kunnen je ook helpen om dubbele foto's te vinden en bieden je de mogelijkheid om je foto’s te organiseren met tags of sterren.

Kijk ook eens naar specifieke tools voor het vinden van dubbele foto's, zoals Duplicate Photo Finder of CCleaner, die je veel tijd kunnen besparen bij het opschonen.

Wie heeft ervaring met het organiseren van foto's? Welke programma's of methodes werkte voor jullie het beste?
(Lees meer...)
een uur geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing