Op mijn iPhone roteren foto’s niet meer mee als ik iPhone roteer. Waar kan ik het herstellen?

Ik heb een iPhone X.

4 maanden geleden
in: Software
Inekez1
4 maanden geleden
https://support.apple.com/nl-nl/HT204547
Yaja
4 maanden geleden
Dat hielp!!!

Antwoorden (1)

Dit kan komen omdat je de instelling dat je telefoon automatisch mee draait uit hebt staan. Om dit weer aan te zetten kan je heel simpel rechts boven naar beneden swipen, en dan op hetslotje logo klikken. Als deze nu grijs is inplaats van wit betekent het dat je telefoon scherm weer automatisch mee gaat draaien.
4 maanden geleden