Kan je een samsung galaxy smartfoon aansluiten op een apple mac book?

ik wil bestanden met name foto's en filmpjes over zetten van mn smartfoon galaxy naar mn mac book. dat lukt niet laat staan om ze te bekijken. Hetzelfde geldt voor mn panasonic camera. Zoja is er dan een link waarmee ik dit <hulp>programma kan installeren of zijn er andere instellingen nodig. Ik hoor dit graag

een jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Download Android File Transfer op je Macbook;
https://www.android.com/filetransfer/
Open het bestand androidfiletransfer.dmg en sleep de applicatie naar je Programma’s-map;
Pak je Android-smartphone erbij en koppel het toestel via een usb-kabel met je Mac;
Dubbelklik op het programma om te beginnen met bestanden overzetten;
Selecteer welke documenten, foto’s, muziek en video’s je wil overzetten en sleep ze naar de gewenste plek op je Mac.
.
Wellicht lukt het ook om je Android-telefoon direct met je Mac te verbinden. Het smartphonescherm toont dan een menu met usb-opties. Hierin kun je bijvoorbeeld ‘Bestanden overzetten’ selecteren, waarbij je direct kiekjes en video’s naar je Mac kunt slepen (zonder maximumgroottes).
Toegevoegd op 22 januari 2023 11:34: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden