Kan in 1 kolom een formule voor onderscheid nl & us weergave bedragen. (€1.000,00 & $1,000.00) maken?

Tot nu toe zie ik alleen de bedragen allemaal in €1.000,00 of $1,000.00 het punt is dat ik mijn excell data query moet gebruiken voor een mail merge en op de certificaat komt. Het moet dus correct staan per land.

een jaar geleden
in: Software
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Het is me niet helemaal duidelijk wat je nou precies wil bereiken. Wel heb ik het vermoeden dat je het voor elkaar kunt krijgen met 'Voorwaardelijke opmaak'. Google er maar eens op.

Antwoorden (1)

Je kunt hiervoor Voorwaardelijke opmaak gebruiken. Je kunt twee regels toevoegen. De ene regel kijkt of het gaat om Nederland en maakt de opmaak van de cel een valuta in euro's. De tweede regel kijkt of het gaat om USA en maakt de opmaak in dollars. Zie afbeelding als voorbeeld.
Plaatje bij antwoord
bamibal
een jaar geleden